torsdag den 2. september 2010

Grrr...

Job i morges, terræntræning med Ida i Tikøb og videre til fødselsdag i Greve. Se, det var jo egentlig en god dag. På vej hjem til nordsjælland måtte noget vejarbejde dog lede mig af vejen. Fair nok. De skal jo også have lavet deres ting. Normalvis plejer der så bare at være skiltet, så man kan finde ud af hvilken retning man skal fortsætte i. Og det er da ikke umuligt at der har været skilte som jeg har overset, er blevet fjernet, forsvundet i mørket eller hvad ved jeg. Men min stedsans slog altså fejl, og uden noget medbragt kort eller GPS kom jeg på noget af en rundtur ud i det ukendte, inden det lykkedes mig at komme hjem igen. Grr..

Heldigvis sker der da mere interessante og positive ting. Har idag meldt til individuelt DM, som bliver afholdt d. 18-19 September i Gudenådalen. Så må tiden vise om mig og Corvetten kan holde stilen fra sidste gang. Derudover ser det ud til at jeg langt om længe kan få "min" 4-års Guido hjem i stalden i morgen. Se, det glæder jeg mig til !

Pænt godnat til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar