søndag den 11. april 2010

Jubii, mere military

Det har været en travl weekend.
Fredag var Brune til terræntræning i Haslev. Den pony er bare SÅ sej. Så nu er han meldt til sit første militarystævne d. 25 April i Haslev. Ihh, det bliver sjovt :)
Lørdag var jeg oppe før fanden fik sko, og afsted til Tyskland med Corvetten for at ride årets første militarystævne i Bad Segeberg. Det var et super godt stævne, og vi fik også en præmie med hjem. Stjerne hest !
Idag har Corvetten været på lang skridttur, jeg har ryttet op i min stigende mængde rod i sadelrummet. Dayligth har sprunget med rytter for første gang og Brune har også øvet sig i at gå til ridning. Nu mangler jeg bare at færdiggøre en enkelt opgave før jeg kan smutte i seng.
Skolen skal også passes... En gang imellem.

Jeg bringer en mere detaljeret beretning fra stævne og terræntræning når jeg får uploadet billederne derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar