onsdag den 7. juli 2010

Pandebånds dilemma

Siden, eller nok nærmest før jeg købte Corvette, har jeg drømt om det hersens "bling bling" pandebånd fra SD. Men hver gang der ligesom var blevet sparret de 800kr sammen, var der en dyrlægeregning der skulle betales, et stævne der skulle deltages i, eller.. Ja. Noget andet og mere vigtigt. Et pandebånd overlever vi jo nok uden. Men drømmen har hele tiden været der.
I studentergave fik jeg så et gavekort til SD, og kunne endelig bestille mit pandebånd. Dejligt ! Men så opstod der lidt tvivl om hvilket pandebånd - skulle jeg tage det, jeg hele tiden havde ønsket mig, eller et rødt og hvidt "Danmarks-pandebånd" ?
Det blev det førstnævnte. Udover det bestilte jeg også nogen øreringe og noget hårgejl. Desværre er leveringstiden rigtig lang, men jeg håber at jeg når at få mine nye sager hjem inden NM i August. Vi skal jo se godt ud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar