torsdag den 29. juli 2010

Rømø

Er netop hjemvendt fra et par afslappende og fantastiske dage på Rømø. Det er mange år sidan jeg sidst har holdt ferie i DK, og denne lille ø har jeg aldrig besøgt før. Men det kan bestemt anbefales. De har kilometervis af sandstrande (flere kilometer sand fra vandkanten og ind mod landet), der er usædvanligt faste. Det betyder de er perfekte både at ride og køre bil på. Man skal dog holde øje med de få steder hvor sandet ikke er fast - ellers sider bilen let fast ;-)
Pool, sauna og spa blev brugt på livet løs. Udover det har jeg fået læst en masse, smagt nyfanget sønderjysk fisk, fulgt med i EM i atletik, været i biffen og se den nye Twiligth "Eclipse" og selvfølgelig også været en tur over grænsen for at snolle :-)
Derudover fik jeg töltet det meste af øen rundt på en alle tiders islænder. Det er helt fantastisk - jeg må eje en islænder en dag! Eller lære Corvette at tölte.. :P
Vi var selvfølgelig også forbi stranden og fik badet med de små is-heste. Alt i alt super rart med lidt ferie, men også godt at være tilbage hos all hestene her hjemme - ude godt, men hjemme bedst :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar