onsdag den 27. januar 2010

Hva sker der lige for vejret ???

Vi har sørme fået en kold vinter i Danmark i år, og den er langt fra slut. Desværre. Alt det der med hvid jul var super hyggeligt, og jeg har også nydt godt af både sneboldskampe og sneengle (der, de sidste par år har været ikke-eksisterende). Meeeen.. Det er ikke specielt at sjovt (eller varmt) at tøffe rundt på sin knallert, der bestemt ikke står godt fast i dette føre. Det har allerede kostet et sidespejl. Endnu værre står det til rundt omkring i Danmark, ridehallen i Brovst rideklub måtte idag bukke under for de kæmpe mængder sne og kolapsede. Heldigvis slap klubbens rideinstruktør og hendes hest uskadt ud.

Kom sol, kom varme, kom nu !

Nu vil jeg tage mit overtøj på, og prøve at tage mig sammen til at trille hjem. Så håber jeg vejret bliver bedre i aften. Ellers er jeg ikke sikker på at det er forsvareligt at ride ned til SIV :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar