søndag den 31. januar 2010

Weekend med fart på

Lynhurtigt blev det, der skulle have været en afslappende friweekend, forvandlet til en weekend med pony/junior samling, tur i byen, løbske heste mm. Sådan kan det jo gå.

I lørdags skulle mig og Corvette nyde det gode vejr, og ville derfor ud og prøve den nyfaldne sne på den mark vi normalt galoptræner på. Skridt, trav og (højre)galop gik fint, men venstre vej rundt kunne hun ikke styre sig. Bukspring og fuuuld fart fremad. Jeg kunne faktisk ikke styrre eller stoppe hende igen. Hmm... Heldigvis faldt hun til ro inden det gik helt over gevind. Da vi kom hjem var hun et stort smil - det var SJOV syns hun. Skørre dyr

Lørdag aften skulle bruges på "Klubben". På vej der ind modtager jeg en sms fra min x-holdkaptajn. Der er plads på pony/junior træningssamling dagen efter hvis jeg er interesseret. Lyder fedt(!), dog havde jeg ingen forældre hjemme der kunne køre. Tidlig søndag morgen modtager jeg et opkald fra Susi. Om jeg vil have et lift? Selvfølgelig, fedt, tak!

Så mig og Corvetten fik sneget os med selvom jeg jo er blevet for gammel. Formiddag red vi dressurundervisning ved landstræner Lars Christensson, der havde rosende ord om Corvette og vores udvikling siden sidste samling i Oktober. Så vi fortsætter med samme stil og træningsmetoder - det virker efter hensigten. Vi havde kun omkring halvandens time pause inden ridebanespringnings undervisningen, så Corvette var en anelse træt. Hun er endnu ikke helt i form til at præstere flere gange om dagen. Men jeg synes vi gjorde det udemærket begge to, taget omstændighedderne i betragtning. Det synes Lars også.

Dagen sluttede af med en personlig samtale med Karin, hvor vi fik lidt mere styr på stævnerne i 2010. De bliver uploadet snarrest.

Nu vil jeg smutte i seng, fik kun halvanden times søvn i nat, og så skal jeg op og lave gymnastik inden jeg møder i skole. Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar