søndag den 28. februar 2010

Det var den ferie

Det var så den ferie. Æv, det går altid alt for hurtigt.
Men jeg har regnet lidt på det, jeg har nu 47 skoledage tilbage - mon ikke jeg rent faktisk ender med at blive student?

Mig og Corvette har tilbragt 4 dage i nordsjælland på 'træningslejr' ved min daglige træner Ole, og hans bedre halvdel Vicky. Corvette har været en fornøjelse at have med, men hun er faktisk altid god når vi kører til Skævinge. Hun kan tilsyneladende (ligesom mig) rigtig godt lide at være nordsjællænder, og ville næsten ikke (ligesom mig) med hjem igen.
- Mon det kan tænkes at rytters indstilling smitter af på hestens ? Det må kunne overføres til hverdagens ridning.

I lørdags var jeg til militarydag på fyn - en rigtig spændende og inspirerende dag, hvor der var mulighed for at hilse på de militaryryttere man ikke ser så tit her i vinterhalvåret.

Mig og Corvettens første militarystævne nærmer sig med hastige skridt. I følge vores plan skal vi ride vores første stævne i Bad Segeberg de 10-11. April. Hvis vi (grundet vejret) ikke kan nå at få konditionen på plads, må det evt udskydes. Men mon ikke det lykkedes? Sneen er smeltet meget i løbet af de sidste par dage og jorden er også ved at tø op. Jeg håber ikke at den store mængde smeltevand vil ødelægge bundforholdene i nærområdet helt - så bliver det svært at galoptræne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar