fredag den 5. februar 2010

Så nærmer weekenden sig

Så nærmer slutningen sig på en uge, der har lidt under en voksende mængder lektier. Det har medført studier til langt ud på natten, og jeg har derfor ikke været oppe og ride om morgenen. Det er blevet klaret om eftermiddagen/aftenen i stedet.. Og med lidt planlægning, fungerer det også at nå både job og ridning efter skole.

I onsdags fik jeg lokket min far til at køre mig og Corvetten til springning, luksus ! Det gik fint, og vi sluttede timen af med lidt "military-springning" (vanskelige buede spor, skrå tilridning, smalle spring, springning rundt på volte osv). Nu begynder military sæsonen jo at nærme sig, så vi kan lige så godt smugtræne.
Med hensyn til Corvettes konditionstræning bekymre vejret mig lidt. Jeg vil gerne snart starte med at galoptræne, men DMI har forudsagt frost frem til April. Jeg er derfor gået igang med at undersøge om hjælpemidler som snesåler og mordax kan gøre det forsvarligt at træne i sneen.

Med hensyn til min egen kondition, er morgengymnastik er blevet praktiseret hver dag og jeg synes allerede jeg kan mærke forbedringer. Måske er det bare indbildning, men hva pokker. Det gælder jo om at holde motivationen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar