søndag den 21. marts 2010

En masse springning

Idag har stået i ridebanespringningens tegn.
Brune gik til ridebanespringning i morges. For søren han var sej. Jeg tror snart vi må gøre et forsøg til et lille stævne. Hvis vi altså kan nå det -han er nu blevet sat tilsalg (http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/261758/2/) og jeg ved at han nok skal finde sig et helt fantastisk hjem... Men snøft, jeg kommer til at savne min lille ponyprins.

Covette var med til distriksstævne i Ballerup og gik 2 x LA. I første klasse havde vi to bomme nede. Jeg burde nok have redet lidt mere frem, og så er det jo heller ikke ridebanespringning Corvette går mest op i. Fantastisk, men til tider også upraktisk at have en hest der lever efter "over, under eller igennem". Men i anden klasse tog vi os begge lidt mere sammen og vandt en sløjfe i ULA. Det passer dog ikke helt - sløjfer var de nemlig løbet tør for. Men ser frem til at modtage min med posten ;o) Min far har fået taget en masse gode billeder - dem uploader jeg senere nå de er blevet overført til computeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar