søndag den 28. marts 2010

KBH-mesterskaberne

Her i weekenden stod den på 2. afdeling af KBH-mesterskaberne i dressur. Første afdeling, der blev afholdt i Holte i januars, gik ikke særlig godt. Men fast besluttet på at det skulle gå bedre denne gang, red en topshinet Corvette og jeg mod SIV i tusmørket i går. Jeg skulle ride kl 19.48, altså 12min i X-factor finalen. Det betød at jeg måtte helt alene afsted, da både forældre og venner havde travlt med at stemme på deres favorit. Pyt med det. Mig og Corvette zig-zag'ede gennem vandpytterne i fineste stil på vej ned mod ridecenteret, og havde derefter en super opvarmning. På banen leverede vi et bund solidt program, ingen fejl, men selvfølgelig kan Corvette ikke gøre det helt så godt som de heste der er avlet til den del af sporten. Under alle omstændighedder var jeg fuldt tilfreds - det vigtigste var at Corvette var så god at ride på. Vores resultat blev 65%, og vi fik dermed en 4. plads i klassen. Overvejer nu kraftigt om jeg ikke bør ride 3. kvalifikation :)
Rj foto har (i følge deres hjemmeside) været ude og fotografere, men har ikke kunne finde nogen billeder. Måske jeg er heldig og de dukker op en af de kommende dage. www.bricksite.com/rjfoto

Tillykke i øvrigt til Thomas der vandt X-factor. Selvom jeg kun har set to afsnit, har jeg holdt på at han var den sejeste. Må dog give Tine (der blev nummer 2) at hun sang Gassolin sangen "This is my life" super godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar