tirsdag den 9. marts 2010

Generalforsamling, pokaler og military

Idag gik turen til D1 (distrikt 1)'s generalforsamling, hvor der udover generalforsamlingen ville bliver overrakt championatspokalerne for 2009.
I 2008 deltog mig og Corvette på militarylisten, hvor vi blev nummer 2. Vinderen var Corvettes førstefødte føl, Excelsior Imperial. Det var lidt sjovt :)
I 2009 var det dog ikke Susanne og Excelsior vi skulle kæmpe imod. Derimod Vicky og Dejó, der pludselig synes de skulle være herre seje til military. Gennem sæssonen har mig og Vicky haft en indbyrdes kamp om at vinde, og ved årets sidste stævne lå vi pointmæssigt lige. Vicky blev distriksmester, mens mit stævne ikke er værd at snakke om (så det vil jeg lade vær med). Så STORT tillykke til Vicky med sejren - det var fuldt fortjent!
Imellem tiden kan jeg så glæde mig over at jeg slog Vicky stort på infosports rangliste, hehe. Og jeg ser nu frem til 2010 hvor jeg helt sikkert vinder championatspokalen i D1 :D

Endnu en pokal til samlingen

Ved generalforsamlingen blev vi derudover inviet i nogle af de nye reglement ændringer DRF indfører pr. 1/4 2010. Det lyder til der kommer mange nye (spændende) regler, hvoraf langt de fleste lyder fornuftige. Aftenens højdepunkt må være da snakken drejede sig ind på en militarybane i distrikt 1 - se, det ville være alle tiders! Det bliver der forhåbenligvis mere styr på i løbet af de næste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar