mandag den 22. marts 2010

TERRÆNTRÆNING

Jubii... :D
Så er der præcis en uge, til jeg skal i terrænet for første gang i år. Mig og Corvette skal sammen med vores yndlings rejse kammerater, Vicky og Dejó, til Sverige for at ride undervisning ved min gamle landstræner Lars. Jeg er spændt på at se, hvor vild Corvette bliver. Grundet den lange vinter, har det været svært at komme ud og galoptræne ordenligt. Men da jeg i sidste uge tog mit militaryur på og red ud, var Corvette ikke i tvivl om hvad klokken var slået. Den 5-6. April skal vi afsted igen. Denne gang til Tyskland, hvor jeg skal ride undervisning ved Andreas Ostholt (der også har undervist på ungrytter- og seniorsamlingerne i løbet af vinteren). Vi skal ride på Lumühlens bane om mandagen, og i Sahrendorf om tirsdagen. Det bliver rigtig spændende at komme ud og prøve så store og professionelle. Jeg glæder mig helt vildt.


Første terræntræning i 2009 på en glad Corvette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar